Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Toch kan het soms voorkomen dat ook wij fouten maken. Dat mag natuurlijk niet gebeuren en wij lossen dit dan ook voor u op.
Hoe meld ik mijn klacht?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. Wij zijn elke dag tussen 09:00 en 18:00 uur bereikbaar via telefoon of mail. Binnen 48 uur zult van ons een reactie ontvangen en binnen 2 weken kunt u een inhoudelijke reactie van ons verwachten.
- Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie